Öppen semitrailer med kapellWIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
Öppen semitrailer med kapell
WIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
fast pris exklusive moms
23 500 €
(27 965 € brutto)
Skick
Begagnad
Plats
Heilbronn 

Visa bilder
Visa karta
Grundläggande data
Pris och plats
fast pris exklusive moms
23 500 €
(27 965 € brutto)
- Säljarens plats:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Tyskland

Ring
Tekniska detaljer
- Maximal lastvikt:
- 29 441 kg
- Totalvikt:
- 36 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Första registrering:
- 05/2023
- Nästa besiktning (TÜV):
- 05/2024
- Total bredd:
- 2 550 mm
- Total höjd:
- 4 000 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A152-54-389
- Referensnr.:
- 1800571
- Senast uppdaterad:
- den 2025.07.09
Beskrivning
* Sadelhöjd: 1120 mm
* Sidogenomlastningshöjd med lyfttak och invändig höjd 2750: 2655 mm
* Sidogenomlastningshöjd utan lyfttak och invändig höjd 2750: 2610 mm
* Total längd: 13 830 mm
* Plattformens invändiga längd: 13 620 mm
* Totalbredd: 2 550 mm
* Plattformens invändiga bredd: 2 480 mm
* Invändig bredd mellan stakar: 2 480 mm
* Invändig bredd mellan längsgående bärare (utan lyfttak): 2 480 mm
* Invändig bredd mellan längsgående bärare (med lyfttak): 2 430 mm
* Halsens höjd: 105 mm
* Axelavstånd: 1 310 mm
* Axelavstånd från kungsbult till första axel: 6 390 mm
* Tekniskt tillåten totalvikt: 42 000 kg
Ksdpfx Ahsrvu Nzjwsdw
* Tekniskt tillåten axellast: 9 000 kg
* Tekniskt tillåten sadellast: 15 000 kg
* Utvändig höjd: 3 975 mm
* Tjänstevikt: 6 559 kg
* Järnvägskodcertifikat: P386
Chassi
Lampbalk av stål
19 par surrningsringar, golv av halkskyddad plywood 30 mm, belastningskapacitet 7,5 ton + stålriffelplåt bak ca 270 mm djup
Rullande stötdämpare bak (WIELTON)
Pallstopp med surrningshål
Stålunderkörningsskydd bak
Komposit sidounderkörningsskydd, lyftbart underkörningsskydd bak
Axlar och fjädring
Antal axlar: 3
Stela axlar
SAF-skivbromsaxlar 3x9 000 kg, 22,5 INTRADISC, KNORR klämfäste, bromsskivdiameter 430 mm
Sadelhöjd: 1 120 mm
Navräknare
Stödben
SAF Hercules 2-växlad fullaststütze
Fälgar
6x stålfälg 22,5-11,75 ET-120
Skyddshattar för hjulmuttrar
Däck
6x däck 385-65-22,5
Övrig chassiutrustning
TIR-skylt fällbar
Spännband med spärr 7 ton – 8 st
Brandsläckare 6 kg
Skeppslåsningsöglor 4 par
Två klossar med fäste
A-skylt fällbar
ADR-skylt fällbar
Brandsläckarbox på frontvägg
Verktygslåda – 165 L
Järnvägskodifieringsnummer: P 386
Sidogenomlastningshöjd invändigt: 2 530 mm
Invändig höjd under tak invändigt: 2 575 mm
Påbyggnad
Lyfttak (0, +50)
Sidoledskenor – 7 rader
Sidsidor med öljetter (minst 24 kapellspännare)
Kapellspännare fram med lucka och tullvajer säkrad (TIR-version), kapellspännare bak
Kapellspännare med extra låsning
Tullutförande på ytterram med Safety Lock
Skjutbart tak, enhandsöppning bakifrån och fram, EDSCHA HYBRID (TIR-version)
Aluminiums frontvägg med tull-öljetter
Bakvägg som aluminiums dubbeldörrar
Halkskyddad plywood 6 mm H=1500 mm
2x transparenta kapellfickor för ADR-märkning
Lackering och övrig utrustning
Tvåsidig lackering (pulverlack) av frontvägg, dörrar, hörnstolpar
Extra lack: RAL5002 (ultramarinblå)
El
2x7-poligt + 1x15-poligt med EBS-anslutning, utan kabeldragning till dragbil
Belysning Hella LED EASYCONN-version
Järnväg / intermodal utrustning
Axlar med förlängda luftbälgar och anpassat Huckepack-ram med gripkanter enligt Bach-specifikation
Järnvägskodifieringsnummer: P 386
Rullande stötdämpare bak, höger och vänster
RoRo Ferry-förankringsöglor Intermodal
Femdubbel ILU-kod markerad på kapellet till vänster och höger, på frontväggen, bakväggen samt på taket
Gulmarkerad sidoposition i området runt gripkanterna (Rail)
Sidsidor med 24 kapellspännare enligt järnvägsanvisningar
(Uppfyller Daimlers lastsäkringsdirektiv DL 9,5) Takduk enligt järnvägsföreskrifter
Alla uppgifter utan ansvar. Förbehåll för ändringar och mellanförsäljning.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
* Sidogenomlastningshöjd med lyfttak och invändig höjd 2750: 2655 mm
* Sidogenomlastningshöjd utan lyfttak och invändig höjd 2750: 2610 mm
* Total längd: 13 830 mm
* Plattformens invändiga längd: 13 620 mm
* Totalbredd: 2 550 mm
* Plattformens invändiga bredd: 2 480 mm
* Invändig bredd mellan stakar: 2 480 mm
* Invändig bredd mellan längsgående bärare (utan lyfttak): 2 480 mm
* Invändig bredd mellan längsgående bärare (med lyfttak): 2 430 mm
* Halsens höjd: 105 mm
* Axelavstånd: 1 310 mm
* Axelavstånd från kungsbult till första axel: 6 390 mm
* Tekniskt tillåten totalvikt: 42 000 kg
Ksdpfx Ahsrvu Nzjwsdw
* Tekniskt tillåten axellast: 9 000 kg
* Tekniskt tillåten sadellast: 15 000 kg
* Utvändig höjd: 3 975 mm
* Tjänstevikt: 6 559 kg
* Järnvägskodcertifikat: P386
Chassi
Lampbalk av stål
19 par surrningsringar, golv av halkskyddad plywood 30 mm, belastningskapacitet 7,5 ton + stålriffelplåt bak ca 270 mm djup
Rullande stötdämpare bak (WIELTON)
Pallstopp med surrningshål
Stålunderkörningsskydd bak
Komposit sidounderkörningsskydd, lyftbart underkörningsskydd bak
Axlar och fjädring
Antal axlar: 3
Stela axlar
SAF-skivbromsaxlar 3x9 000 kg, 22,5 INTRADISC, KNORR klämfäste, bromsskivdiameter 430 mm
Sadelhöjd: 1 120 mm
Navräknare
Stödben
SAF Hercules 2-växlad fullaststütze
Fälgar
6x stålfälg 22,5-11,75 ET-120
Skyddshattar för hjulmuttrar
Däck
6x däck 385-65-22,5
Övrig chassiutrustning
TIR-skylt fällbar
Spännband med spärr 7 ton – 8 st
Brandsläckare 6 kg
Skeppslåsningsöglor 4 par
Två klossar med fäste
A-skylt fällbar
ADR-skylt fällbar
Brandsläckarbox på frontvägg
Verktygslåda – 165 L
Järnvägskodifieringsnummer: P 386
Sidogenomlastningshöjd invändigt: 2 530 mm
Invändig höjd under tak invändigt: 2 575 mm
Påbyggnad
Lyfttak (0, +50)
Sidoledskenor – 7 rader
Sidsidor med öljetter (minst 24 kapellspännare)
Kapellspännare fram med lucka och tullvajer säkrad (TIR-version), kapellspännare bak
Kapellspännare med extra låsning
Tullutförande på ytterram med Safety Lock
Skjutbart tak, enhandsöppning bakifrån och fram, EDSCHA HYBRID (TIR-version)
Aluminiums frontvägg med tull-öljetter
Bakvägg som aluminiums dubbeldörrar
Halkskyddad plywood 6 mm H=1500 mm
2x transparenta kapellfickor för ADR-märkning
Lackering och övrig utrustning
Tvåsidig lackering (pulverlack) av frontvägg, dörrar, hörnstolpar
Extra lack: RAL5002 (ultramarinblå)
El
2x7-poligt + 1x15-poligt med EBS-anslutning, utan kabeldragning till dragbil
Belysning Hella LED EASYCONN-version
Järnväg / intermodal utrustning
Axlar med förlängda luftbälgar och anpassat Huckepack-ram med gripkanter enligt Bach-specifikation
Järnvägskodifieringsnummer: P 386
Rullande stötdämpare bak, höger och vänster
RoRo Ferry-förankringsöglor Intermodal
Femdubbel ILU-kod markerad på kapellet till vänster och höger, på frontväggen, bakväggen samt på taket
Gulmarkerad sidoposition i området runt gripkanterna (Rail)
Sidsidor med 24 kapellspännare enligt järnvägsanvisningar
(Uppfyller Daimlers lastsäkringsdirektiv DL 9,5) Takduk enligt järnvägsföreskrifter
Alla uppgifter utan ansvar. Förbehåll för ändringar och mellanförsäljning.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2008
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 7131 ... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons
Heilbronn
1 364 km
Volym dragbil
DAFFT XF 480 SSC LD
DAFFT XF 480 SSC LD
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått








































































