TippsemitrailerFLIEGL
DHKS 390 24,5m³ StoneMaster light Asphalt/Thermo
Tippsemitrailer
FLIEGL
DHKS 390 24,5m³ StoneMaster light Asphalt/Thermo
fast pris exklusive moms
18 900 €
(22 491 € brutto)
Skick
Begagnad
Plats
Plankenfels 

Visa bilder
Visa karta
Grundläggande data
Pris och plats
fast pris exklusive moms
18 900 €
(22 491 € brutto)
- Säljarens plats:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Tyskland

Ring
Tekniska detaljer
- Maximal lastvikt:
- 29 230 kg
- Totalvikt:
- 35 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Första registrering:
- 06/2019
- Nästa besiktning (TÜV):
- 08/2025
- Lastutrymmets längd:
- 7 200 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 350 mm
- Lastutrymmeshöjd:
- 1 450 mm
- Lastutrymmesvolym:
- 24 m³
- Total bredd:
- 2 550 mm
- Total höjd:
- 3 260 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A193-62-451
- Referensnr.:
- 06-FlieglDHKS390-580PCP
- Senast uppdaterad:
- den 2025.07.09
Beskrivning
3-axlad bakåtkippad semitrailer med stålskopa,
Typ DHKS 390 Stone Master light, 24,5 m³ med bakhängd baklucka,
Asfaltprofi Thermo Basic, Cramaro skjutbart kapell ("Cabriole")
----### Fliegl Asphalt Profi Thermo ###----
Stålskopa,
Volym: ca 24,5 m³,
Kopplingshöjd: ca 1 200 mm,
Prodpfx Aowr Ryxeaboc
Tillåten totalvikt: 35 000 kg,
Tjänstevikt: 5 770 kg,
Lastkapacitet: 29 230 kg,
Kapellbeklädnad,
1:a axeln luftstyrd,
Elektriskt skjutbart kapell
(Cramaro-skjutkapell, "Cabriole")
Strömförsörjning kapell via NATO-kontakt
2x LED-arbetsstrålkastare bak,
SAF-axlar,
Trumbromsar,
Fällbart bakre underkörningsskydd,
1x stödbock,
Luftfjädring,
ABS,
EBS,
1x stege,
Pendellucka bak,
1x förvaringsbox på vänster sida,
Stänkskärmar på alla hjul,
Lastytans mått LxBxH: ca 7 200 x 2 350 x 1 450 mm,
Lastehöjd: ca 2 922 mm,
Yttermått LxBxH: 8 050 x 2 550 x 3 260 mm,
Hjulbas: 3 150 x 1 340 x 1 320 mm,
Däckdimension: 385/65R22,5 på ALCOA aluminiumfälgar,
Mönsterdjup vänster fram: 13 mm,
Mönsterdjup vänster mitten: 12 mm,
Mönsterdjup vänster bak: 4 mm,
Mönsterdjup höger fram: 12 mm,
Mönsterdjup höger mitten: 11 mm,
Mönsterdjup höger bak: 11 mm,
Kapell höger sida trasigt
Ytterligare utrustning:
Total längd: ca 8 050 mm,
Total höjd: ca 3 260 mm,
Invändig höjd skopa: ca 1 450 mm,
Volym: ca 24,5 m³,
Kopplingshöjd: ca 1 200 mm,
Ramhalshöjd: ca 190 mm,
Kingpin-mått: ca 600 mm,
Teleskopstöd i mitten,
Avställning med last inte möjligt, för släp måste fordonet stå lutande bakåt i urkopplat läge,
Halvskalsstänkskärmar,
SAF-trumbromsaxlar,
Luftfjädring,
1:a axeln automatisk lyftaxel, dessutom elektriskt styrbar från lastbil, inkl. tvångssänkning och startassistans, utan krav på installation i lastbil (startassistans fungerar upp till 30 % axelöverlast och max hastighet 25 km/h),
Fjäderspännbroms,
EBS, elektroniskt bromssystem med EBS-uttag fram utan anslutningskabel, OBS: Släpet får endast dras av dragfordon som garanterar ABS-funktion!,
24 volt, flerfackslampor,
Sidosiffrade gula LED-lampor,
2 vita positionsljus fram,
1x 15-polig kontakt fram, utan anslutningskabel,
Lågtryckscylinder max 170 bar, med HDK-skruvmuff, fastdel, NW 48 mm,
Rund stålskopa i "baljaform" av höghållfast HB 400/450 stål,
Lutande frontvägg med extern hydraulcylinderfäste,
Invändigt uppsteg vid frontvägg,
"Membran" bakvägg,
Bakvägg som pendellucka, utvändig med dubbla haklås,
2 klämskruvar med vingmuttrar på sidorna nere,
Sidoväggar 4 mm tjocka,
Botten 4/5 mm tjock,
Skopan isolerad,
Fliegl Asphalt Profi Thermo,
Skopan fram, sidor och bak isolerade med Fliegl Isotherm,
Överdrag BASIC,
Kapellbeklädnad,
Cramaro skjutkapell, "Cabriole",
Automatisk bakluckstängning med vikbygel,
Kapellet skjuts framåt,
Elektrisk drift av kapellet, mottagare för dragbilsuttag levereras löst, ingen installation i lastbil, manövreras på släpet,
Strömförsörjning kapell via NATO-kontakt,
Ingen ståplattform, kapellet måste öppnas före tippning!
Tillverkarintyg för termofordon enligt RS 10-2013,
Rammens lackering: DB 7350 Novagrau,
Stödben: galvaniserade,
Skopa/sidoplan lackerade i RAL 9005 djupsvart.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Typ DHKS 390 Stone Master light, 24,5 m³ med bakhängd baklucka,
Asfaltprofi Thermo Basic, Cramaro skjutbart kapell ("Cabriole")
----### Fliegl Asphalt Profi Thermo ###----
Stålskopa,
Volym: ca 24,5 m³,
Kopplingshöjd: ca 1 200 mm,
Prodpfx Aowr Ryxeaboc
Tillåten totalvikt: 35 000 kg,
Tjänstevikt: 5 770 kg,
Lastkapacitet: 29 230 kg,
Kapellbeklädnad,
1:a axeln luftstyrd,
Elektriskt skjutbart kapell
(Cramaro-skjutkapell, "Cabriole")
Strömförsörjning kapell via NATO-kontakt
2x LED-arbetsstrålkastare bak,
SAF-axlar,
Trumbromsar,
Fällbart bakre underkörningsskydd,
1x stödbock,
Luftfjädring,
ABS,
EBS,
1x stege,
Pendellucka bak,
1x förvaringsbox på vänster sida,
Stänkskärmar på alla hjul,
Lastytans mått LxBxH: ca 7 200 x 2 350 x 1 450 mm,
Lastehöjd: ca 2 922 mm,
Yttermått LxBxH: 8 050 x 2 550 x 3 260 mm,
Hjulbas: 3 150 x 1 340 x 1 320 mm,
Däckdimension: 385/65R22,5 på ALCOA aluminiumfälgar,
Mönsterdjup vänster fram: 13 mm,
Mönsterdjup vänster mitten: 12 mm,
Mönsterdjup vänster bak: 4 mm,
Mönsterdjup höger fram: 12 mm,
Mönsterdjup höger mitten: 11 mm,
Mönsterdjup höger bak: 11 mm,
Kapell höger sida trasigt
Ytterligare utrustning:
Total längd: ca 8 050 mm,
Total höjd: ca 3 260 mm,
Invändig höjd skopa: ca 1 450 mm,
Volym: ca 24,5 m³,
Kopplingshöjd: ca 1 200 mm,
Ramhalshöjd: ca 190 mm,
Kingpin-mått: ca 600 mm,
Teleskopstöd i mitten,
Avställning med last inte möjligt, för släp måste fordonet stå lutande bakåt i urkopplat läge,
Halvskalsstänkskärmar,
SAF-trumbromsaxlar,
Luftfjädring,
1:a axeln automatisk lyftaxel, dessutom elektriskt styrbar från lastbil, inkl. tvångssänkning och startassistans, utan krav på installation i lastbil (startassistans fungerar upp till 30 % axelöverlast och max hastighet 25 km/h),
Fjäderspännbroms,
EBS, elektroniskt bromssystem med EBS-uttag fram utan anslutningskabel, OBS: Släpet får endast dras av dragfordon som garanterar ABS-funktion!,
24 volt, flerfackslampor,
Sidosiffrade gula LED-lampor,
2 vita positionsljus fram,
1x 15-polig kontakt fram, utan anslutningskabel,
Lågtryckscylinder max 170 bar, med HDK-skruvmuff, fastdel, NW 48 mm,
Rund stålskopa i "baljaform" av höghållfast HB 400/450 stål,
Lutande frontvägg med extern hydraulcylinderfäste,
Invändigt uppsteg vid frontvägg,
"Membran" bakvägg,
Bakvägg som pendellucka, utvändig med dubbla haklås,
2 klämskruvar med vingmuttrar på sidorna nere,
Sidoväggar 4 mm tjocka,
Botten 4/5 mm tjock,
Skopan isolerad,
Fliegl Asphalt Profi Thermo,
Skopan fram, sidor och bak isolerade med Fliegl Isotherm,
Överdrag BASIC,
Kapellbeklädnad,
Cramaro skjutkapell, "Cabriole",
Automatisk bakluckstängning med vikbygel,
Kapellet skjuts framåt,
Elektrisk drift av kapellet, mottagare för dragbilsuttag levereras löst, ingen installation i lastbil, manövreras på släpet,
Strömförsörjning kapell via NATO-kontakt,
Ingen ståplattform, kapellet måste öppnas före tippning!
Tillverkarintyg för termofordon enligt RS 10-2013,
Rammens lackering: DB 7350 Novagrau,
Stödben: galvaniserade,
Skopa/sidoplan lackerade i RAL 9005 djupsvart.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2002
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 9204 ... annonser
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått








































