Transport av containrarDesot
        20FT/30FT ADR-Chassis, Liftachse, Heckbundig, 2...    
 Transport av containrar
Desot
        20FT/30FT ADR-Chassis, Liftachse, Heckbundig, 2...    
                                                     fast pris exklusive moms                                            
                                            2 500 €                                    
                        (3 025 € brutto)                    
                Tillverkningsår            
                1994            
            Skick        
            Begagnad                    
            Plats        
                                                Roosendaal                                            

 Visa bilder            
 Visa karta            
Grundläggande data
Pris och plats
                             fast pris exklusive moms                    
                            2 500 €                    
                (3 025 € brutto)            
- Plats:
 -             Roosendaal, Nederländerna                

 
 Ring            
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
 - 3 axlar
 
- Första registrering:
 - 06/1994
 
- Lastutrymmets längd:
 - 9 430 mm
 
- Lastutrymmets bredd:
 - 2 440 mm
 
- Total längd:
 - 93 000 mm
 
- Total bredd:
 - 2 550 mm
 
- Fjädring:
 - luft
 
- Däcksstorlek:
 - 385/65 R22.5
 
- Hjulbas:
 - 6 390 mm
 
- Utrustning:
 - ABS
 
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
 - A199-61-945
 
- Referensnr.:
 - UUX303
 
- Senast uppdaterad:
 - den 2025.10.28
 
Beskrivning
        = Ytterligare alternativ och utrustning =
- ADR
- BPW-axlar
- Lyftbar axel
- Luftfjädring
- Trumbromsar
= Anmärkningar =
Bledpfexbhc Hox Ah Rep
1994 DESOT 20FT/30FT ADR-chassi med 5 twistlock-armar (20FT mitten/bak, 30FT), ABS, BPW Eco-axlar med trumbromsar, ADR (FL, AT), 1:a axeln = lyftbar axel, 385/65-R22.5 däck (V: 10/8/8mm; H: 13/8/9mm), tjänstevikt 3 800 kg, maxvikt 38 000 kg, belgisk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65 R22.5
Axelmärke: BPW Eco
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Lyftaxel; Max. axellast: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 65%; Däckmönster höger: 80%; Bromsar: Skivbromsar
Bakaxel 2: Max. axellast: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 50%; Bromsar: Skivbromsar
Bakaxel 3: Max. axellast: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 55%; Bromsar: Trumbromsar
Vikter
Tjänstevikt: 4 800 kg
Lastkapacitet: 33 200 kg
Totalvikt: 38 000 kg
Skick
Allmänt skick: Genomsnittligt
Tekniskt skick: Måttligt
Optiskt skick: Genomsnittligt
Ytterligare information
Kontakta Arne Honingh för mer information.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- ADR
- BPW-axlar
- Lyftbar axel
- Luftfjädring
- Trumbromsar
= Anmärkningar =
Bledpfexbhc Hox Ah Rep
1994 DESOT 20FT/30FT ADR-chassi med 5 twistlock-armar (20FT mitten/bak, 30FT), ABS, BPW Eco-axlar med trumbromsar, ADR (FL, AT), 1:a axeln = lyftbar axel, 385/65-R22.5 däck (V: 10/8/8mm; H: 13/8/9mm), tjänstevikt 3 800 kg, maxvikt 38 000 kg, belgisk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65 R22.5
Axelmärke: BPW Eco
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Lyftaxel; Max. axellast: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 65%; Däckmönster höger: 80%; Bromsar: Skivbromsar
Bakaxel 2: Max. axellast: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 50%; Bromsar: Skivbromsar
Bakaxel 3: Max. axellast: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 55%; Bromsar: Trumbromsar
Vikter
Tjänstevikt: 4 800 kg
Lastkapacitet: 33 200 kg
Totalvikt: 38 000 kg
Skick
Allmänt skick: Genomsnittligt
Tekniskt skick: Måttligt
Optiskt skick: Genomsnittligt
Ytterligare information
Kontakta Arne Honingh för mer information.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
            Observera:        Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.    
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
                            +31 165 2... annonser                
            Din annons har raderats framgångsrikt            
            Ett fel har uppstått            






























