ResväskaGroenewegen
        full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer    
 Resväska
Groenewegen
        full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer    
                                                     Startpris exklusive moms                                            
                                            2 000 €                                    
                        (2 420 € brutto)                    
                Tillverkningsår            
                2002            
            Skick        
            Begagnad                    
            Plats        
                                                Roosendaal                                            

 Visa bilder            
 Visa karta            
Grundläggande data
Pris och plats
                             Startpris exklusive moms                    
                            2 000 €                    
                (2 420 € brutto)            
- Plats:
-             Roosendaal, Nederländerna                 
 Ring            
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 2 axlar
- Första registrering:
- 01/2002
- Lastutrymmets längd:
- 13 470 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 500 mm
- Lastutrymmeshöjd:
- 2 620 mm
- Lastutrymmesvolym:
- 88 m³
- Fjädring:
- luft
- Däcksstorlek:
- 385/65-R22.5
- Hjulbas:
- 9 040 mm
- Utrustning:
- ABS, bakgavellyft
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A199-99-770
- Referensnr.:
- OG65TKX
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.16
Beskrivning
        = Ytterligare alternativ och utrustning =
- BPW-axlar
- EBS
- Bakdörrar
- Luftfjädring
- Trumbromsar
- Centralsmörjning
= Kommentarer =
2002 GROENEWEGEN 2-axlad sluten skåptrailer med ABS/EBS, BPW Eco Plus-axlar med trumbromsar, AMA baklift (2 000 kg) med egna batterier (BAKLIFTEN FUNGERAR INTE!!!), hårdträ-golv, centralsmörjning, helram, tjänstevikt: 7 400 kg, maxvikt: 32 000 kg, däck 385/65 R22.5 (V: 6/7 mm, H: 6/6 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: BPW Eco-Plus
Bromsar: Trumbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10 000 kg; Däckmönster vänster: 40 %; Däckmönster höger: 40 %
Bakaxel 2: Max. axellast: 10 000 kg; Däckmönster vänster: 45 %; Däckmönster höger: 40 %
Mått
Dimensioner (L x B x H): 1 378 x 255 x 400 cm
Vikter
Tjänstevikt: 7 400 kg
Lastförmåga: 24 600 kg
Totalvikt: 32 000 kg
Funktionellt
Baklift: AMA 20 UF, underkörningsbar flaklucka, 2 000 kg
Kåpans märke: Groenewegen DRO 12-20
Skick
Tekniskt skick: gott
Optiskt skick: gott
Identifiering
Registreringsnummer: OG-65-TK
Rcsdpfx Ajxcna Isazoh
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- BPW-axlar
- EBS
- Bakdörrar
- Luftfjädring
- Trumbromsar
- Centralsmörjning
= Kommentarer =
2002 GROENEWEGEN 2-axlad sluten skåptrailer med ABS/EBS, BPW Eco Plus-axlar med trumbromsar, AMA baklift (2 000 kg) med egna batterier (BAKLIFTEN FUNGERAR INTE!!!), hårdträ-golv, centralsmörjning, helram, tjänstevikt: 7 400 kg, maxvikt: 32 000 kg, däck 385/65 R22.5 (V: 6/7 mm, H: 6/6 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: BPW Eco-Plus
Bromsar: Trumbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10 000 kg; Däckmönster vänster: 40 %; Däckmönster höger: 40 %
Bakaxel 2: Max. axellast: 10 000 kg; Däckmönster vänster: 45 %; Däckmönster höger: 40 %
Mått
Dimensioner (L x B x H): 1 378 x 255 x 400 cm
Vikter
Tjänstevikt: 7 400 kg
Lastförmåga: 24 600 kg
Totalvikt: 32 000 kg
Funktionellt
Baklift: AMA 20 UF, underkörningsbar flaklucka, 2 000 kg
Kåpans märke: Groenewegen DRO 12-20
Skick
Tekniskt skick: gott
Optiskt skick: gott
Identifiering
Registreringsnummer: OG-65-TK
Rcsdpfx Ajxcna Isazoh
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
            Observera:        Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.    
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
                            +31 165 2... annonser                
            Din annons har raderats framgångsrikt            
            Ett fel har uppstått            






























