SläpvagnMÜLLER-MITTELTAL
Neuer 18 to. Kippbarer Container Anhänger
Släpvagn
MÜLLER-MITTELTAL
Neuer 18 to. Kippbarer Container Anhänger
fast pris exklusive moms
42 500 €
(50 575 € brutto)
Tillverkningsår
2026
Skick
Ny
Plats
Egestorf 

Visa bilder
Visa karta
Grundläggande data
Pris och plats
fast pris exklusive moms
42 500 €
(50 575 € brutto)
- Säljarens plats:
- Eichenstich 12, 21272 Egestorf, Tyskland

Ring
Tekniska detaljer
- Maximal lastvikt:
- 13 600 kg
- Totalvikt:
- 18 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 2 axlar
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A207-87-242
- Referensnr.:
- 60581
- Senast uppdaterad:
- den 2025.12.18
Beskrivning
* RAK 18,0 yttre rullarm med bakåttippfunktion
----Bromssystem:
* Wabco EBS-E (elektroniskt bromssystem)
* Nödlossningsanordning för fjädercylindrar
* Trumbromsar
----Axel:
* BPW Eco Plus-axlar
----Fjädring:
* Luftfjädring (automatisk sänkning vid bortkoppling av bromsen)
----Dragbalk:
* Pneumatiskt sänkbar dragbalk ca 2 100 mm lång med 40 mm dragögla och höjdjustering via dragfjäder och spännlås
----Allmän utrustning:
* Verktygslåda av plast ca. 858 x 500 x 500 mm på höger sida
* Slutna stänkskärmar i plast fram & bak
* Slutet sidomonterat krockskydd
* Skruvad underrunsskydd bak
* Förvaringslåda för containernät i förzinkad perforerad plåt ca. 1 000 x 500 x 500 mm
* Fällbart A-skylt bak
* Stötskyddsdämpare bak
----El / Belysning:
* EBS multi-voltsystem för dragfordon med 12 & 24V el
* 15-polig 24V strömkontakt
* LED-belysning för 12 & 24V
* 2 extra LED-backljus
* TPMS däcktrycksövervakningssystem
----Lämplig för containrar:
* För behållare på 6 500 mm till 7 000 mm
----Containerbanor / Tippchassi:
* Yttre rullstyrning genom plattstålskant med en fri bredd på ca. 2 180 mm i kombination med tre sidocentreringsklossar på varje sida för containerstyrning
* För att stödja och stoppa containerrullarna är två bakåtfördjupade rullager monterade, förbundna med tippchassit och pneumatiskt säkrade mot längsglidning
* Kraftformslåsningen av rullcontainrar sker genom en främre, utifrån manövrerad, pneumatisk tvärspänner (ensidig manövrering) integrerad i tippchassit
* Chassi med bakåttippande huvudram – motorhydrauliskt tippsystem i enkelrörsutförande –
* Tippvinkel 42°
Iijdpfjx Ipbmsx Aaxjk
* Gummidynor mellan chassi och tippchassi
* Påskjutning av containrar sker framifrån – varmförzinkat chassi
----Däck:
* Enkelmonterade 385/55 R 22.5
----Lastningshöjd:
* Oladdad ca. 1 270 mm
----Lackering:
* Underrunsskydd och låskomponenter (utan täckfärg)
* Svängkrans, lufttank, axlar, svängkrans och dragbalk lackerade i svart nyans
* Varmförzinkad
----Information:
* För containertransporter enligt DIN 30722 del 1
* Ny fordon utan första registrering med tillverkarens garanti
* Skrivfel och mellanliggande försäljning förbehålles
* Exempelbilder (Fordonets faktiska utseende kan avvika p.g.a. extrautrustning)
----Leverans:
* Tillgänglig från vecka 24/2026
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
----Bromssystem:
* Wabco EBS-E (elektroniskt bromssystem)
* Nödlossningsanordning för fjädercylindrar
* Trumbromsar
----Axel:
* BPW Eco Plus-axlar
----Fjädring:
* Luftfjädring (automatisk sänkning vid bortkoppling av bromsen)
----Dragbalk:
* Pneumatiskt sänkbar dragbalk ca 2 100 mm lång med 40 mm dragögla och höjdjustering via dragfjäder och spännlås
----Allmän utrustning:
* Verktygslåda av plast ca. 858 x 500 x 500 mm på höger sida
* Slutna stänkskärmar i plast fram & bak
* Slutet sidomonterat krockskydd
* Skruvad underrunsskydd bak
* Förvaringslåda för containernät i förzinkad perforerad plåt ca. 1 000 x 500 x 500 mm
* Fällbart A-skylt bak
* Stötskyddsdämpare bak
----El / Belysning:
* EBS multi-voltsystem för dragfordon med 12 & 24V el
* 15-polig 24V strömkontakt
* LED-belysning för 12 & 24V
* 2 extra LED-backljus
* TPMS däcktrycksövervakningssystem
----Lämplig för containrar:
* För behållare på 6 500 mm till 7 000 mm
----Containerbanor / Tippchassi:
* Yttre rullstyrning genom plattstålskant med en fri bredd på ca. 2 180 mm i kombination med tre sidocentreringsklossar på varje sida för containerstyrning
* För att stödja och stoppa containerrullarna är två bakåtfördjupade rullager monterade, förbundna med tippchassit och pneumatiskt säkrade mot längsglidning
* Kraftformslåsningen av rullcontainrar sker genom en främre, utifrån manövrerad, pneumatisk tvärspänner (ensidig manövrering) integrerad i tippchassit
* Chassi med bakåttippande huvudram – motorhydrauliskt tippsystem i enkelrörsutförande –
* Tippvinkel 42°
Iijdpfjx Ipbmsx Aaxjk
* Gummidynor mellan chassi och tippchassi
* Påskjutning av containrar sker framifrån – varmförzinkat chassi
----Däck:
* Enkelmonterade 385/55 R 22.5
----Lastningshöjd:
* Oladdad ca. 1 270 mm
----Lackering:
* Underrunsskydd och låskomponenter (utan täckfärg)
* Svängkrans, lufttank, axlar, svängkrans och dragbalk lackerade i svart nyans
* Varmförzinkad
----Information:
* För containertransporter enligt DIN 30722 del 1
* Ny fordon utan första registrering med tillverkarens garanti
* Skrivfel och mellanliggande försäljning förbehålles
* Exempelbilder (Fordonets faktiska utseende kan avvika p.g.a. extrautrustning)
----Leverans:
* Tillgänglig från vecka 24/2026
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2001
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 40 33... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått


























