LÄglastareFaymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
LÄglastare
Faymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
Skick
Ny
Plats
Dortmund 

Visa bilder
Visa karta
GrundlÀggande data
Pris och plats
- Plats:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

Ring
Tekniska detaljer
- Tomvikt:
- 11Â 400 kg
- Maximal lastvikt:
- 36Â 600 kg
- Totalvikt:
- 48Â 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Lastutrymmets lÀngd:
- 13Â 100 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2Â 540 mm
- Lastutrymmeshöjd:
- 860 mm
- FjÀdring:
- luft
- DĂ€cksstorlek:
- 235/75 r 17,5
- FĂ€rg:
- grÄ-svart
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A788-56-76
- Referensnr.:
- 19315350
- Senast uppdaterad:
- den 2025.01.22
Beskrivning
Svanhals:
Gjdpfxoiuy Npj Ag Neui
⹠Svanhals i SNT-design för optimering av lastytans lÀngd, lÀngd ca 3 700 mm
⹠Svanhals bak med avfasning ca 1 000 mm x 6°.
⹠Teknisk vÀndskivebelastning: 18 000 kg
⹠För dragbil: 4 x 2 eller 6 x 2
Lastyta:
⹠Lastyta, lÀngd ca 9 400 mm, med avfasning bak ca 900 mm x 6°.
⹠Lastyta efter svanhals, hydrauliskt höj- och sÀnkbar.
⹠Lastytans lÀngd ca 3 000 mm. Belastbar upp till ca 9 000 kg
Ramper:
⹠1 par tvÄdelade hydrauliska stÄlrampor, ca 4 350 x 900 mm
⹠HÄrdtÀckande trÀgolv.
âą Hydrauliskt uppvikbara rampnosar.
⹠Ramperna kan hydrauliskt förskjutas individuellt ca 235 mm utÄt och ca 365 mm inÄt.
Axlar och fjÀdring:
⹠BPW-axlar och upphÀngning, tvÄ fasta axlar, en efterstyrd.
âą Teknisk axellast: 12 000 kg
⹠Elektromagnetisk backspÀrr aktiveras via backvÀxel och manuellt.
⹠LuftfjÀdring med lyft- och sÀnkningsventil.
âą Axelverktyg.
DĂ€ck:
âą 235/75 R 17.5 3PMSF tvillingmonterade.
âą Belastningsindex 143/141J (144/144F)
Bromssystem:
⹠Bromssystem WABCO EBS-E enligt EU-föreskrifter.
Belysningssystem:
âą 24-volts belysningssystem "ASPĂCK-NORDIK full LEDâ (ASS 3)
⹠Utförande enligt EU-föreskrifter.
Metallisering:
âą Standard HRM-metallisering (High Resistance Metallisation) av ytterram.
⹠Komplett stÄlkonstruktion blÀstrad, dÀrefter definierade synliga ytor
⹠Metallisering med ZINACOR 850 (Zink 85% - Alu 15%) varmförÀdlad.
Lackering:
âą 6-stegs ytbehandling:
⹠Komplett stÄlkonstruktion blÀstrad efter svetsning.
⹠Ett lager zinkbaserad grundfÀrg, ett lager hÀftprimer.
⹠Slutlackering med 2 lager 2K-lack (akryl), enfÀrgad i novagrÄ, dÀrefter försegling av hÄligheter med specialvax. FÀlgar i silver.
StÄlkonstruktion:
⹠StÄlkonstruktion av högkvalitativa finkornsstÄl.
⹠StÄlkvaliteter:
S355J2+N/S355MC (strÀckgrÀns 355MPa)
S690QL/S700MC (strÀckgrÀns 690MPa)
Svetsare certifierad enligt DIN-EN 287-1.
Svetsmetod MAG enligt EN ISO 4063.
Skyddsgas M21 enligt EN ISO 14175
Utrustning inkluderat:
⹠FrÀmre vÀgg av stÄl, avtagbar, ca 400 mm hög.
⹠Kopplingslist för försörjningsledningar till dragbil, placerad i höjd med ytterramen.
âą ASPĂCK-UNIBOX pĂ„ kopplingslisten fram med uttag 24N, 24S & 15-polig.
24N-anslutning enligt ISO-1185
24S-anslutning enligt ISO 3731
15-polig anslutning enligt ISO-12098
⹠1 reservhjul med fÀstadapter under lastytan till höger framför axlarna.
⹠Parkeringsplats pÄ svanhalsen för varningsskyltar vid ej bruk.
⹠Yttre tvÀrbalk pÄ svanhals med fÀsthÄl för skruvbara surrningsringar.
Första hÄlet ca 200 mm frÄn fronten, dÀrefter ca var 400 mm.
2 par inskruvbara surrningsringar ingÄr (LC 5 000 daN).
⹠Ett fÀsthÄl i bakre övre delen av ytterbalkarna pÄ svanhalsen för skruvbar surrningsring.
1 par inskruvbara surrningsringar ingÄr (LC 10 000 daN).
⹠1 par infÀllda surrningsringar bak i mitten av svanhalsen (LC 5 000 daN).
⹠3 par infÀllda surrningsringar pÄ insidan av ytterbalk pÄ svanhalsen (LC 5 000 daN)
⹠3 par surrningsringar i mitten av svanhalsen för (LC 5 000 daN).
⹠Ca 40 mm hÄrdtrÀbeklÀdnad ovanpÄ svanhalsen.
âą 2" koningsbult.
⹠PÄ svanhalsen 1 par avtagbara alu-sidolÀmmor, ca 400 mm höga, eloxerad utförande.
⹠PÄ svanhalsen, en avtagbar alu-baklÀmm, ca 400 mm hög, eloxerad (fortsÀttning behövs).
Annonsen översattes automatiskt och vissa översÀttningsfel kan ha intrÀffat.
Gjdpfxoiuy Npj Ag Neui
⹠Svanhals i SNT-design för optimering av lastytans lÀngd, lÀngd ca 3 700 mm
⹠Svanhals bak med avfasning ca 1 000 mm x 6°.
⹠Teknisk vÀndskivebelastning: 18 000 kg
⹠För dragbil: 4 x 2 eller 6 x 2
Lastyta:
⹠Lastyta, lÀngd ca 9 400 mm, med avfasning bak ca 900 mm x 6°.
⹠Lastyta efter svanhals, hydrauliskt höj- och sÀnkbar.
⹠Lastytans lÀngd ca 3 000 mm. Belastbar upp till ca 9 000 kg
Ramper:
⹠1 par tvÄdelade hydrauliska stÄlrampor, ca 4 350 x 900 mm
⹠HÄrdtÀckande trÀgolv.
âą Hydrauliskt uppvikbara rampnosar.
⹠Ramperna kan hydrauliskt förskjutas individuellt ca 235 mm utÄt och ca 365 mm inÄt.
Axlar och fjÀdring:
⹠BPW-axlar och upphÀngning, tvÄ fasta axlar, en efterstyrd.
âą Teknisk axellast: 12 000 kg
⹠Elektromagnetisk backspÀrr aktiveras via backvÀxel och manuellt.
⹠LuftfjÀdring med lyft- och sÀnkningsventil.
âą Axelverktyg.
DĂ€ck:
âą 235/75 R 17.5 3PMSF tvillingmonterade.
âą Belastningsindex 143/141J (144/144F)
Bromssystem:
⹠Bromssystem WABCO EBS-E enligt EU-föreskrifter.
Belysningssystem:
âą 24-volts belysningssystem "ASPĂCK-NORDIK full LEDâ (ASS 3)
⹠Utförande enligt EU-föreskrifter.
Metallisering:
âą Standard HRM-metallisering (High Resistance Metallisation) av ytterram.
⹠Komplett stÄlkonstruktion blÀstrad, dÀrefter definierade synliga ytor
⹠Metallisering med ZINACOR 850 (Zink 85% - Alu 15%) varmförÀdlad.
Lackering:
âą 6-stegs ytbehandling:
⹠Komplett stÄlkonstruktion blÀstrad efter svetsning.
⹠Ett lager zinkbaserad grundfÀrg, ett lager hÀftprimer.
⹠Slutlackering med 2 lager 2K-lack (akryl), enfÀrgad i novagrÄ, dÀrefter försegling av hÄligheter med specialvax. FÀlgar i silver.
StÄlkonstruktion:
⹠StÄlkonstruktion av högkvalitativa finkornsstÄl.
⹠StÄlkvaliteter:
S355J2+N/S355MC (strÀckgrÀns 355MPa)
S690QL/S700MC (strÀckgrÀns 690MPa)
Svetsare certifierad enligt DIN-EN 287-1.
Svetsmetod MAG enligt EN ISO 4063.
Skyddsgas M21 enligt EN ISO 14175
Utrustning inkluderat:
⹠FrÀmre vÀgg av stÄl, avtagbar, ca 400 mm hög.
⹠Kopplingslist för försörjningsledningar till dragbil, placerad i höjd med ytterramen.
âą ASPĂCK-UNIBOX pĂ„ kopplingslisten fram med uttag 24N, 24S & 15-polig.
24N-anslutning enligt ISO-1185
24S-anslutning enligt ISO 3731
15-polig anslutning enligt ISO-12098
⹠1 reservhjul med fÀstadapter under lastytan till höger framför axlarna.
⹠Parkeringsplats pÄ svanhalsen för varningsskyltar vid ej bruk.
⹠Yttre tvÀrbalk pÄ svanhals med fÀsthÄl för skruvbara surrningsringar.
Första hÄlet ca 200 mm frÄn fronten, dÀrefter ca var 400 mm.
2 par inskruvbara surrningsringar ingÄr (LC 5 000 daN).
⹠Ett fÀsthÄl i bakre övre delen av ytterbalkarna pÄ svanhalsen för skruvbar surrningsring.
1 par inskruvbara surrningsringar ingÄr (LC 10 000 daN).
⹠1 par infÀllda surrningsringar bak i mitten av svanhalsen (LC 5 000 daN).
⹠3 par infÀllda surrningsringar pÄ insidan av ytterbalk pÄ svanhalsen (LC 5 000 daN)
⹠3 par surrningsringar i mitten av svanhalsen för (LC 5 000 daN).
⹠Ca 40 mm hÄrdtrÀbeklÀdnad ovanpÄ svanhalsen.
âą 2" koningsbult.
⹠PÄ svanhalsen 1 par avtagbara alu-sidolÀmmor, ca 400 mm höga, eloxerad utförande.
⹠PÄ svanhalsen, en avtagbar alu-baklÀmm, ca 400 mm hög, eloxerad (fortsÀttning behövs).
Annonsen översattes automatiskt och vissa översÀttningsfel kan ha intrÀffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att fÄ tillgÄng till all information.
Skicka förfrÄgan
Telefon & Fax
+49 231 9... annonser
Din annons har raderats framgÄngsrikt
Ett fel har uppstÄtt




















