Tippvagn 3-vägsHumbaur
Humbaur 19 to Tandem Dreiseitenkipper 900er BW+Rollplane HTK 195024 Kieskipper PLUS
Tippvagn 3-vägs
Humbaur
Humbaur 19 to Tandem Dreiseitenkipper 900er BW+Rollplane HTK 195024 Kieskipper PLUS
fast pris exklusive moms
33 041 €
(39 319 € brutto)
Skick
Ny
Plats
Kaltenkirchen 

Visa bilder
Visa karta
Grundläggande data
Pris och plats
fast pris exklusive moms
33 041 €
(39 319 € brutto)
- Plats:
- Hans-Stockmar-Str. 24, 24568 Kaltenkirchen, DE
Ring
Tekniska detaljer
- Totalvikt:
- 19 000 kg
- Maximal lastvikt:
- 14 600 kg
- Axelkonfiguration:
- 2 axlar
- Lastutrymmets längd:
- 5 010 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 420 mm
- Lastutrymmeshöjd:
- 900 mm
- Fjädring:
- luft/luft
- Däcksstorlek:
- 385/65 r22,5
- Utrustning:
- ABS, bakgavellyft, släpvagnskoppling
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A877-76-60
- Referensnr.:
- 20624228
- Senast uppdaterad:
- den 2025.02.07
Beskrivning
HUMBAUR 19,0 t tandem-trestegstippvagn med Hardox-flak, typ HTK 195024 Gruskipp PLUS
---
INKLUDERAR HARDOX-sidor, -baklucka och -flakbotten, 900 mm höga
INKLUDERAR VARMFÖRZINKAT CHASSI & DRAGBALK
INKLUDERAR tippflak och påbyggnad KTL- och pulverlackerade i valfri kulör
INKLUDERAR automatisk bakluckeupplåsning
INKLUDERAR SAF-luftfjädring och trumbromsar
INKLUDERAR sidolämfjäderlyft till vänster i färdriktningen
Utrustning:
* Tillåten totalvikt 19 000 kg
* Lastkapacitet ca. 14 600 kg
* Lastyta ca. 5 010 x 2 420 mm
* Lastningshöjd olastad ca. 1520 mm
* Totala mått: LxBxH ca. 7 150 x 2 550 x 2 550 mm
* Flakbotten av 4 mm höghållfast stål, HB 450
* HARDOX-påbyggnad 900x3 mm, svängbara sidolämmar med centrallåsning
* Sidolämfjäderlyft till vänster i färdriktningen
* HARDOX-baklucka svängbart lagrad med automatisk upplåsning
* Dragstång för kopplingshöjder olastad ca. 820 – 970 mm
* Dragstång varmförzinkad, skruvad, med DIN-skruvöglekoppling Ø 50 mm
* Förstärkt 12 t vevstöd med last- och snabbväxel
* Tippvinkel sida/bak: 50°/50°
* Tippflak och påbyggnad KTL- och pulverlackerade i valfri kulör
* VARMFÖRZINKAT CHASSI & DRAGBALK
* EBS-bromssystem med stabilitetsprogram enligt ECE-direktiv
* Fjädermagasin parkeringsbroms
* Hydraulisk trevägstipp med styrning från dragfordonet (max 200 bar);
Trestegs teleskopcylinder; 1:a steget oxinit-belagt, 2:a+3:e steget saltbadnitrerat, med lyftbegränsning och säkerhetsvajer; Hydraulikkoppling SVK BG3 som enkretssystem
* 2 par halvcirkelstänkskärmar med stänkskyddssystem
* Chassiram med dragbalk, varmförzinkade i bad
* Däck 385/65 R22.5
* SAF-luftfjädring med trumbromsaxlar, elektroniskt reglerad för tippstabilisering
* Elsystem: 15-polig 24 Volt
* Bromskoppling: 2 förväxlingsskyddade kopplingshuvuden röd/gul ISO 1728
* Fast sidokrockbalk
Dina fördelar:
* Optimalt korrosionsskydd för chassi/dragbalk genom varmförzinkning i bad
* Låg egenvikt => därmed hög lastkapacitet
* Tippflak och påbyggnad KTL- och pulverlackerade i valfri kulör
* HARDOX-påbyggnad för maximal belastning
---
Gjdpfxekn N S Re Ab Nsuh
Tillval:
* Rullpresenning och podie
---
∗Lagerfordon – omgående leverans
∗Mellanprisförbehåll
∗Pris från fabrik
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
---
INKLUDERAR HARDOX-sidor, -baklucka och -flakbotten, 900 mm höga
INKLUDERAR VARMFÖRZINKAT CHASSI & DRAGBALK
INKLUDERAR tippflak och påbyggnad KTL- och pulverlackerade i valfri kulör
INKLUDERAR automatisk bakluckeupplåsning
INKLUDERAR SAF-luftfjädring och trumbromsar
INKLUDERAR sidolämfjäderlyft till vänster i färdriktningen
Utrustning:
* Tillåten totalvikt 19 000 kg
* Lastkapacitet ca. 14 600 kg
* Lastyta ca. 5 010 x 2 420 mm
* Lastningshöjd olastad ca. 1520 mm
* Totala mått: LxBxH ca. 7 150 x 2 550 x 2 550 mm
* Flakbotten av 4 mm höghållfast stål, HB 450
* HARDOX-påbyggnad 900x3 mm, svängbara sidolämmar med centrallåsning
* Sidolämfjäderlyft till vänster i färdriktningen
* HARDOX-baklucka svängbart lagrad med automatisk upplåsning
* Dragstång för kopplingshöjder olastad ca. 820 – 970 mm
* Dragstång varmförzinkad, skruvad, med DIN-skruvöglekoppling Ø 50 mm
* Förstärkt 12 t vevstöd med last- och snabbväxel
* Tippvinkel sida/bak: 50°/50°
* Tippflak och påbyggnad KTL- och pulverlackerade i valfri kulör
* VARMFÖRZINKAT CHASSI & DRAGBALK
* EBS-bromssystem med stabilitetsprogram enligt ECE-direktiv
* Fjädermagasin parkeringsbroms
* Hydraulisk trevägstipp med styrning från dragfordonet (max 200 bar);
Trestegs teleskopcylinder; 1:a steget oxinit-belagt, 2:a+3:e steget saltbadnitrerat, med lyftbegränsning och säkerhetsvajer; Hydraulikkoppling SVK BG3 som enkretssystem
* 2 par halvcirkelstänkskärmar med stänkskyddssystem
* Chassiram med dragbalk, varmförzinkade i bad
* Däck 385/65 R22.5
* SAF-luftfjädring med trumbromsaxlar, elektroniskt reglerad för tippstabilisering
* Elsystem: 15-polig 24 Volt
* Bromskoppling: 2 förväxlingsskyddade kopplingshuvuden röd/gul ISO 1728
* Fast sidokrockbalk
Dina fördelar:
* Optimalt korrosionsskydd för chassi/dragbalk genom varmförzinkning i bad
* Låg egenvikt => därmed hög lastkapacitet
* Tippflak och påbyggnad KTL- och pulverlackerade i valfri kulör
* HARDOX-påbyggnad för maximal belastning
---
Gjdpfxekn N S Re Ab Nsuh
Tillval:
* Rullpresenning och podie
---
∗Lagerfordon – omgående leverans
∗Mellanprisförbehåll
∗Pris från fabrik
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2022
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 4191 ... annonser
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått