Transport av containrarVAN HOOL
20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Transport av containrar
VAN HOOL
20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
fast pris exklusive moms
9 985 €
(12 082 € brutto)
Tillverkningsår
2003
Skick
Begagnad
Plats
Roosendaal 

Visa bilder
Visa karta
Grundläggande data
- Beteckning:
- Transport av containrar
- Tillverkare:
- VAN HOOL
- Tillverkningsår:
- 2003
- Skick:
- mycket bra (begagnad)
Pris och plats
fast pris exklusive moms
9 985 €
(12 082 € brutto)
- Plats:
- Roosendaal, Nederländerna

Ring
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Första registrering:
- 04/2003
- Total längd:
- 9 060 mm
- Total bredd:
- 2 500 mm
- Fjädring:
- luft
- Däcksstorlek:
- 385/65 R22,5
- Hjulbas:
- 7 450 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A186-06-121
- Referensnr.:
- DH2537
- Senast uppdaterad:
- den 2025.11.01
Beskrivning
= Ytterligare alternativ och utrustning =
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Fint 2005 Van Hool 20FT tippchassi, SAF-axlar med skivbromsar (Intradisc), ABS, 2 x lyftaxel, ADR (EXII, EXIII, FL, AT), tippbar upp till 20 grader, 24V, tjänstevikt: 5 300 kg, max. totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22,5-däck (V: 4/11/12 mm; H: 9/11/9 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65 R22,5
Axelmärke: SAF Intradisc
Bromsar: Skivbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: LM-fälgar; lyftaxel; max axellast: 9 000 kg; däcksprofil vänster: 25 %; däcksprofil höger: 55 %
Bakaxel 2: LM-fälgar; lyftaxel; max axellast: 9 000 kg; däcksprofil vänster: 70 %; däcksprofil höger: 70 %
Bakaxel 3: LM-fälgar; max axellast: 9 000 kg; däcksprofil vänster: 75 %; däcksprofil höger: 55 %
Vikter
Tjänstevikt: 5 300 kg
Lastkapacitet: 33 700 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: Van Hool 3B2013
Skick
Tekniskt skick: Mycket bra
Bsdjv D Iblopfx Ah Redi
Optiskt skick: Mycket bra
Identifiering
Registreringsnummer: OH-91-FS
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Fint 2005 Van Hool 20FT tippchassi, SAF-axlar med skivbromsar (Intradisc), ABS, 2 x lyftaxel, ADR (EXII, EXIII, FL, AT), tippbar upp till 20 grader, 24V, tjänstevikt: 5 300 kg, max. totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22,5-däck (V: 4/11/12 mm; H: 9/11/9 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65 R22,5
Axelmärke: SAF Intradisc
Bromsar: Skivbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: LM-fälgar; lyftaxel; max axellast: 9 000 kg; däcksprofil vänster: 25 %; däcksprofil höger: 55 %
Bakaxel 2: LM-fälgar; lyftaxel; max axellast: 9 000 kg; däcksprofil vänster: 70 %; däcksprofil höger: 70 %
Bakaxel 3: LM-fälgar; max axellast: 9 000 kg; däcksprofil vänster: 75 %; däcksprofil höger: 55 %
Vikter
Tjänstevikt: 5 300 kg
Lastkapacitet: 33 700 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: Van Hool 3B2013
Skick
Tekniskt skick: Mycket bra
Bsdjv D Iblopfx Ah Redi
Optiskt skick: Mycket bra
Identifiering
Registreringsnummer: OH-91-FS
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+31 165 2... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons
Roosendaal
1 297 km
Transport av containrar
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
småannons
Roosendaal
1 297 km
Transport av containrar
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
småannons
Roosendaal
1 297 km
Transport av containrar
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått


























































































