VäxelflakssläpFLIEGL
SDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
Växelflakssläp
FLIEGL
SDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
fast pris exklusive moms
6 900 €
(8 211 € brutto)
Skick
Begagnad
Plats
Plankenfels 

Visa bilder
Visa karta
Grundläggande data
Pris och plats
fast pris exklusive moms
6 900 €
(8 211 € brutto)
- Säljarens plats:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Tyskland

Ring
Tekniska detaljer
- Maximal lastvikt:
- 32 900 kg
- Totalvikt:
- 38 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Första registrering:
- 08/2018
- Total bredd:
- 2 550 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A193-41-546
- Referensnr.:
- 06-FlieglSDS380-883/PCP
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.23
Beskrivning
Fliegl container semitrailer containerchassi SDS 380 starr 40"----Containerfästen: 1x 20 fot centrerad utan stål-/riffelplåtsbeläggning i bakre området, 2x 20 fot eller 1x 40 fot med gooseneck-tunnel
----
Tillåten totalvikt: 38 000 kg,
Egenvikt: 5 100 kg,
Nyttolast: 32 900 kg,
Avstånd TwistLock-lås bakifrån och framåt: 2 700 / 5 850 / 6 130 / 8 550 / 8 920 / 12 000 mm,
SAF axlar,
Lyftaxel 1:a axeln,
Luftfjädring,
Skivbromsar,
1x arbetsstrålkastare bak,
Sidoskydd höger, vänster och bak,
2x vevstöd,
EBS,
ABS,
Haldex bromssystem,
Axelavstånd: ca 6 500 + 1 410 + 1 310 mm,
Yttermått LxB: ca 12 520 x 2 550 mm,
Kopplingshöjd: ca 1 120 mm,
Lastehöjd nedsänkt: ca 1 146 mm,
Ramhalshöjd: ca 130 mm,
Däck: 385/55R22,5,
Mönsterdjup vänster fram: 13 mm,
Mönsterdjup vänster mitten: 10 mm,
Mönsterdjup vänster bak: 12 mm,
Mönsterdjup höger fram: 11 mm,
Mönsterdjup höger mitten: 11 mm,
Mönsterdjup höger bak: 12 mm,
Främre vänstra tvärbalk sprucken
Iodpfx Aswrkimoamsii
Ytterligare utrustning:
Finkornstål svetskonstruktion,
Sadelplatta med utbytbar 2" kingpin och 2 kingpinlägen,
Stänkskydd mellan längsgående balkar fram till mitten av chassit, ej körbar,
Containerfästen: 1x 20 fot centrerad utan stål-/riffelplåtsbeläggning i bakre området, 2x 20 fot eller 1x 40 fot med gooseneck-tunnel,
utan höjdjustering bak och utan fällbara mittstöd, ingen transport av container utan tunnel möjlig,
24 tons 2-växlad stödfot, enkelmanövrerad, med halvrund underdel och rak anslutningsplatta, med skjututjämning,
Sidokrockskydd i aluminium,
Underskydd i galvaniserat stål,
Halvskalsstänkskärmar,
Bakhjulsstötfångare,
SAF axlar med skivbromsar 430 mm skivdiameter,
Axelavstånd förskjutet 1 410/1 310 mm (kombinerad trafik) upp till 44 tons totalvikt ekipage,
Luftfjädring,
1:a axeln automatisk lyftaxel, inklusive tvångssänkning och startassistans, manövreras via 3x bromsning (startassistansen fungerar upp till 30% axellastöverskridning och maxhastighet 25 km/h.),
2-ledars tryckluftsbromssystem,
Fjäderspänningsparkeringsbroms,
2 förväxlingssäkra kopplingshuvuden fram,
EBS,
med lyft- & sänkarventil,
Fordonets stabilitetssystem,
Axelbelastningsdetektering via EBS Canbus-signal, för visning på display i hytten; lastbilen måste vara förberedd för detta,
Stålfälgar,
24V multikamraljus, gula LED-sidomarkeringsljus,
2x vita positionsljus fram,
2x vit/röda deltagningsljus bak,
2x 15-poliga uttag fram,
Lackerad ram: DB 7350 Novagrau,
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
----
Tillåten totalvikt: 38 000 kg,
Egenvikt: 5 100 kg,
Nyttolast: 32 900 kg,
Avstånd TwistLock-lås bakifrån och framåt: 2 700 / 5 850 / 6 130 / 8 550 / 8 920 / 12 000 mm,
SAF axlar,
Lyftaxel 1:a axeln,
Luftfjädring,
Skivbromsar,
1x arbetsstrålkastare bak,
Sidoskydd höger, vänster och bak,
2x vevstöd,
EBS,
ABS,
Haldex bromssystem,
Axelavstånd: ca 6 500 + 1 410 + 1 310 mm,
Yttermått LxB: ca 12 520 x 2 550 mm,
Kopplingshöjd: ca 1 120 mm,
Lastehöjd nedsänkt: ca 1 146 mm,
Ramhalshöjd: ca 130 mm,
Däck: 385/55R22,5,
Mönsterdjup vänster fram: 13 mm,
Mönsterdjup vänster mitten: 10 mm,
Mönsterdjup vänster bak: 12 mm,
Mönsterdjup höger fram: 11 mm,
Mönsterdjup höger mitten: 11 mm,
Mönsterdjup höger bak: 12 mm,
Främre vänstra tvärbalk sprucken
Iodpfx Aswrkimoamsii
Ytterligare utrustning:
Finkornstål svetskonstruktion,
Sadelplatta med utbytbar 2" kingpin och 2 kingpinlägen,
Stänkskydd mellan längsgående balkar fram till mitten av chassit, ej körbar,
Containerfästen: 1x 20 fot centrerad utan stål-/riffelplåtsbeläggning i bakre området, 2x 20 fot eller 1x 40 fot med gooseneck-tunnel,
utan höjdjustering bak och utan fällbara mittstöd, ingen transport av container utan tunnel möjlig,
24 tons 2-växlad stödfot, enkelmanövrerad, med halvrund underdel och rak anslutningsplatta, med skjututjämning,
Sidokrockskydd i aluminium,
Underskydd i galvaniserat stål,
Halvskalsstänkskärmar,
Bakhjulsstötfångare,
SAF axlar med skivbromsar 430 mm skivdiameter,
Axelavstånd förskjutet 1 410/1 310 mm (kombinerad trafik) upp till 44 tons totalvikt ekipage,
Luftfjädring,
1:a axeln automatisk lyftaxel, inklusive tvångssänkning och startassistans, manövreras via 3x bromsning (startassistansen fungerar upp till 30% axellastöverskridning och maxhastighet 25 km/h.),
2-ledars tryckluftsbromssystem,
Fjäderspänningsparkeringsbroms,
2 förväxlingssäkra kopplingshuvuden fram,
EBS,
med lyft- & sänkarventil,
Fordonets stabilitetssystem,
Axelbelastningsdetektering via EBS Canbus-signal, för visning på display i hytten; lastbilen måste vara förberedd för detta,
Stålfälgar,
24V multikamraljus, gula LED-sidomarkeringsljus,
2x vita positionsljus fram,
2x vit/röda deltagningsljus bak,
2x 15-poliga uttag fram,
Lackerad ram: DB 7350 Novagrau,
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2002
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 9204 ... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons
Plankenfels
1 229 km
Växelflakssläp
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
småannons
Plankenfels
1 229 km
Växelflakssläp
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått






































































