VäxelflakssläpFLIEGL
SDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
Växelflakssläp
FLIEGL
SDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
fast pris exklusive moms
6 900 €
(8 211 € brutto)
Skick
Begagnad
Plats
Plankenfels 

Visa bilder
Visa karta
Grundläggande data
Pris och plats
fast pris exklusive moms
6 900 €
(8 211 € brutto)
- Säljarens plats:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Tyskland

Ring
Tekniska detaljer
- Maximal lastvikt:
- 32 900 kg
- Totalvikt:
- 38 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Första registrering:
- 08/2018
- Total bredd:
- 2 550 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A193-41-561
- Referensnr.:
- 06-FlieglSDS380-887/PCP
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.23
Beskrivning
Fliegl Container Semi Trailer Containerchassi SDS 380 Stela 40"
Containerupptag: 1x 20 fot centralt utan stålgolvs-/durkplåtbeläggning i bakre området, 2x 20 fot eller 1x 40 fot med gooseneck-kanal
Tillåten totalvikt: 38.000 kg
Egenvikt: 5.100 kg
Lastkapacitet: 32.900 kg
Twist-lock-avstånd bak till fram: 2.700 / 5.850 / 6.130 / 8.550 / 8.920 / 12.000 mm
SAF-axlar
Lyftbar första axel
Luftfjädring
Skivbromsar
1x arbetsstrålkastare bak
Sidounderskydd höger, vänster och bak
2x vevstöd
EBS
ABS
Haldex-bromssystem
Axelavstånd: ca 6.500 + 1.410 + 1.310 mm
Yttermått LxB: ca 12.520 x 2.550 mm
Sadelhöjd: ca 1.120 mm
Lastehöjd nedsänkt: ca 1.146 mm
Ramhalshöjd: ca 130 mm
Däck: 385/55R22,5
Mönsterdjup vänster fram: 11 mm
Mönsterdjup vänster mitten: 13 mm
Mönsterdjup vänster bak: 10 mm
Mönsterdjup höger fram: 12 mm
Mönsterdjup höger mitten: 14 mm
Mönsterdjup höger bak: 10 mm
Främre travers högersida sprucken
Ytterligare utrustning:
Finkornsstål svetskonstruktion
Sadelplatta med utbytbart 2" koningsbult och två positioner
Stänkskydd mellan längsgående balkar fram till mitten av chassit, ej körbar
Containerupptag: 1x 20 fot centralt utan stålgolvs-/durkplåt bak, 2x 20 fot eller 1x 40 fot med gooseneck-kanal
Utan höjdjustering bak och utan fällbara mittstöd, transport av container utan tunnel ej möjlig
24 tons tvåväxlad stötdon, enkelmanövrerad, med halvrund underdel och rak anslutningsplatta, med tryckutjämning
Sidounderskydd i aluminium
Underskydd i galvaniserat stål
Halvskalsstänkskärmar
Stötfångarskydd bak
SAF skivbromsaxlar med 430 mm skivdiameter
Förskjutet axelavstånd 1.410/1.310 mm (kombinerad trafik) upp till 44 ton total tågvikt
Luftfjädring
Första axeln automatisk lyftaxel inklusive tvingad sänkning och starthjälp, aktivering via 3x broms (starthjälp fungerar upp till 30% axelöverlast och max 25 km/h)
Tvålednings tryckluftsbroms
Fjäderbelastad parkeringsbroms
2 tydligt märkta kopplingshuvuden fram
EBS
Med lyft- och sänkningsventil
Stabilitetssystem för fordonet
Axelviktavkänning via EBS-Canbus-signal för visning i lastbilens förarhytt (lastbilen måste vara förberedd för detta)
Stålfälgar
Iijdowrki Hjpfx Aamji
24V flerkammarlampor, sidogul LED-belysning
2x vita positionsljus fram
2x vit/röda markörljus bak
2x 15-poliga eluttag fram
Ramfärg: DB 7350 Novagrau
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Containerupptag: 1x 20 fot centralt utan stålgolvs-/durkplåtbeläggning i bakre området, 2x 20 fot eller 1x 40 fot med gooseneck-kanal
Tillåten totalvikt: 38.000 kg
Egenvikt: 5.100 kg
Lastkapacitet: 32.900 kg
Twist-lock-avstånd bak till fram: 2.700 / 5.850 / 6.130 / 8.550 / 8.920 / 12.000 mm
SAF-axlar
Lyftbar första axel
Luftfjädring
Skivbromsar
1x arbetsstrålkastare bak
Sidounderskydd höger, vänster och bak
2x vevstöd
EBS
ABS
Haldex-bromssystem
Axelavstånd: ca 6.500 + 1.410 + 1.310 mm
Yttermått LxB: ca 12.520 x 2.550 mm
Sadelhöjd: ca 1.120 mm
Lastehöjd nedsänkt: ca 1.146 mm
Ramhalshöjd: ca 130 mm
Däck: 385/55R22,5
Mönsterdjup vänster fram: 11 mm
Mönsterdjup vänster mitten: 13 mm
Mönsterdjup vänster bak: 10 mm
Mönsterdjup höger fram: 12 mm
Mönsterdjup höger mitten: 14 mm
Mönsterdjup höger bak: 10 mm
Främre travers högersida sprucken
Ytterligare utrustning:
Finkornsstål svetskonstruktion
Sadelplatta med utbytbart 2" koningsbult och två positioner
Stänkskydd mellan längsgående balkar fram till mitten av chassit, ej körbar
Containerupptag: 1x 20 fot centralt utan stålgolvs-/durkplåt bak, 2x 20 fot eller 1x 40 fot med gooseneck-kanal
Utan höjdjustering bak och utan fällbara mittstöd, transport av container utan tunnel ej möjlig
24 tons tvåväxlad stötdon, enkelmanövrerad, med halvrund underdel och rak anslutningsplatta, med tryckutjämning
Sidounderskydd i aluminium
Underskydd i galvaniserat stål
Halvskalsstänkskärmar
Stötfångarskydd bak
SAF skivbromsaxlar med 430 mm skivdiameter
Förskjutet axelavstånd 1.410/1.310 mm (kombinerad trafik) upp till 44 ton total tågvikt
Luftfjädring
Första axeln automatisk lyftaxel inklusive tvingad sänkning och starthjälp, aktivering via 3x broms (starthjälp fungerar upp till 30% axelöverlast och max 25 km/h)
Tvålednings tryckluftsbroms
Fjäderbelastad parkeringsbroms
2 tydligt märkta kopplingshuvuden fram
EBS
Med lyft- och sänkningsventil
Stabilitetssystem för fordonet
Axelviktavkänning via EBS-Canbus-signal för visning i lastbilens förarhytt (lastbilen måste vara förberedd för detta)
Stålfälgar
Iijdowrki Hjpfx Aamji
24V flerkammarlampor, sidogul LED-belysning
2x vita positionsljus fram
2x vit/röda markörljus bak
2x 15-poliga eluttag fram
Ramfärg: DB 7350 Novagrau
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2002
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 9204 ... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons
Plankenfels
1 229 km
Växelflakssläp
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
småannons
Plankenfels
1 229 km
Växelflakssläp
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
FLIEGLSDS380 Starr 40"Chassi 1x20/2x20/1x40 mit Tunnel
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått






































































