LÄglastarslÀpvagnFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
LÄglastarslÀpvagn
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Skick
Ny
Plats
Essen 

Visa bilder
Visa karta
GrundlÀggande data
Pris och plats
- SĂ€ljarens plats:
- HeegstraĂe 6-8, 45356 Essen, Tyskland

Ring
Tekniska detaljer
- Maximal lastvikt:
- 38Â 140 kg
- Totalvikt:
- 48Â 000 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Total bredd:
- 2Â 540 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A198-70-135
- Referensnr.:
- 36849
- Senast uppdaterad:
- den 2025.09.04
Beskrivning
VÄr kompletta fordonslager med omedelbart och kortfristigt tillgÀngliga fordon hittar du pÄ vÄr webbplats.
Utdrag ur utrustningen. FullstÀndig utrustningslista pÄ begÀran.
Svanhals:
- Svanhals med fasade hörn framtill ca 45° och bakre avfasning pÄ ca 750 mm x 10°
- 3 par surrningsringar (LC 5 000 daN)
- HÄrdtÀckande trÀgolv ca 30 mm tjockt
Lastyta:
- Teleskopisk lastyta med bakre avfasning pÄ ca 1 000 mm x 8°
- Mellan 1:a och 2:a axeln ett par fast byggda hjulbaljor, ca 1 610 x 970 x 400 mm (L x B x D)
- Inkl. 3-delad, avtagbar, galvaniserad tĂ€ckning över hjulbaljorna (B ca 670 mm â max punktlast 5 t / st.)
- 1 par liggande surrningsringar framtill pÄ lastytan (LC 10 000 daN)
- 4 par utÄt fÀllbara surrningsringar (LC 5 000 daN)
- 3 par utÄt fÀllbara surrningsringar (LC 10 000 daN)
- UtskÀrningar i ytterramen för infÀstning av spÀnnband (LC 2 000 daN)
Stödben för dragbalk:
- JOST-stödben (mekaniska) med 2-vÀxlad vÀxellÄda för 24 t lyftkapacitet (50 t testlast)
DĂ€ck:
- DÀck 235/75 R17.5 3PMSF, fabrikat enligt vÄrt val
- TPMS-dÀcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141
- Dataöverföring till dragfordonet sker via standardiserat EBS-grÀnssnitt enligt ISO 11992
- För korrekt visning mÄste dragfordonet kunna överföra och visa data
Axlar:
- BPW-axlar och upphÀngning, 2 axlar fasta, 3:e axeln styrbar efterlöpande
- Teknisk axellast: 12 000 kg
- Elektromagnetisk backspÀrr som kan aktiveras via backvÀxel och manuellt
- LuftfjÀdring med lyft- och sÀnkningsventil. Verktyg till axelsystemet ingÄr
Bromssystem:
- WABCO-bromssystem enligt EU-föreskrifter med EBS-E (2S2M) utan lÀnkar till dragfordonet
Elsystem:
- Elsystem enligt EU-föreskrifter
- LED-belysning 24 Volt ASPĂCK-NORDIK (ASS3)
- Alla LED-sidomarkeringsljus blinkar med blinkersen
- ASPĂCK-UNIBOX pĂ„ kontaktskenan framtill med uttag 24N, 24S & 15-polig kontakt enligt ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
StÄlkonstruktion:
- StÄlkonstruktion i höghÄllfast finkornsstÄl
- StÄlkvaliteter: S355J2+N/S355MC (strÀckgrÀns 355 MPa) S690QL/S700MC (strÀckgrÀns 690 MPa)
Lackering:
- Komplett stÄlkonstruktion blÀstrad automatiskt efter svetsning
- Andra blÀstringen med korund för optimal vidhÀftning av ytbehandlingssystemet
- Metallisering av hela chassit med HRM ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) för bÀsta korrosionsskydd
- Slutlackering med 2 lager 2K tÀckfÀrg, enfÀrgad i RAL 3002 karminröd, bakparti metalliserat och lackerat i RAL 9010 (renvit)
- Ingen metalliclack tillgÀnglig
- Lacksystem testat i saltspray enligt ISO 9227-NSS
- HÄlrumsförsegling med specialvax
Inkluderar följande tillbehör:
- HÄllare för varningsskyltar pÄ bÄde svanhals och bakre del, vÀnster och höger inklusive uttag
- ReservhjulshÄllare framför frontvÀgg (utan reservhjul)
- 2 tums kingpin
- Galvaniserad framvÀgg i stÄl, ca 400 mm hög
- Gula-röda luftkopplingar pÄ galvaniserad kopplingsskena framtill
- Galvaniserade fÀllbara stöd under lastytans avfasning
- StötfÄngare av hÄrdtrÀ pÄ baksidan frÄn svanhalsen till lastytan
- 1 par infÀllda surrningsringar lÀngs mittbalken bak i avfasningen (LC 10 000 daN)
Bedpfxjw Tpq De Ah Roww
- Aluminium sidoskivor och bakvÀgg pÄ svanhalsen
Annonsen översattes automatiskt och vissa översÀttningsfel kan ha intrÀffat.
Utdrag ur utrustningen. FullstÀndig utrustningslista pÄ begÀran.
Svanhals:
- Svanhals med fasade hörn framtill ca 45° och bakre avfasning pÄ ca 750 mm x 10°
- 3 par surrningsringar (LC 5 000 daN)
- HÄrdtÀckande trÀgolv ca 30 mm tjockt
Lastyta:
- Teleskopisk lastyta med bakre avfasning pÄ ca 1 000 mm x 8°
- Mellan 1:a och 2:a axeln ett par fast byggda hjulbaljor, ca 1 610 x 970 x 400 mm (L x B x D)
- Inkl. 3-delad, avtagbar, galvaniserad tĂ€ckning över hjulbaljorna (B ca 670 mm â max punktlast 5 t / st.)
- 1 par liggande surrningsringar framtill pÄ lastytan (LC 10 000 daN)
- 4 par utÄt fÀllbara surrningsringar (LC 5 000 daN)
- 3 par utÄt fÀllbara surrningsringar (LC 10 000 daN)
- UtskÀrningar i ytterramen för infÀstning av spÀnnband (LC 2 000 daN)
Stödben för dragbalk:
- JOST-stödben (mekaniska) med 2-vÀxlad vÀxellÄda för 24 t lyftkapacitet (50 t testlast)
DĂ€ck:
- DÀck 235/75 R17.5 3PMSF, fabrikat enligt vÄrt val
- TPMS-dÀcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141
- Dataöverföring till dragfordonet sker via standardiserat EBS-grÀnssnitt enligt ISO 11992
- För korrekt visning mÄste dragfordonet kunna överföra och visa data
Axlar:
- BPW-axlar och upphÀngning, 2 axlar fasta, 3:e axeln styrbar efterlöpande
- Teknisk axellast: 12 000 kg
- Elektromagnetisk backspÀrr som kan aktiveras via backvÀxel och manuellt
- LuftfjÀdring med lyft- och sÀnkningsventil. Verktyg till axelsystemet ingÄr
Bromssystem:
- WABCO-bromssystem enligt EU-föreskrifter med EBS-E (2S2M) utan lÀnkar till dragfordonet
Elsystem:
- Elsystem enligt EU-föreskrifter
- LED-belysning 24 Volt ASPĂCK-NORDIK (ASS3)
- Alla LED-sidomarkeringsljus blinkar med blinkersen
- ASPĂCK-UNIBOX pĂ„ kontaktskenan framtill med uttag 24N, 24S & 15-polig kontakt enligt ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
StÄlkonstruktion:
- StÄlkonstruktion i höghÄllfast finkornsstÄl
- StÄlkvaliteter: S355J2+N/S355MC (strÀckgrÀns 355 MPa) S690QL/S700MC (strÀckgrÀns 690 MPa)
Lackering:
- Komplett stÄlkonstruktion blÀstrad automatiskt efter svetsning
- Andra blÀstringen med korund för optimal vidhÀftning av ytbehandlingssystemet
- Metallisering av hela chassit med HRM ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) för bÀsta korrosionsskydd
- Slutlackering med 2 lager 2K tÀckfÀrg, enfÀrgad i RAL 3002 karminröd, bakparti metalliserat och lackerat i RAL 9010 (renvit)
- Ingen metalliclack tillgÀnglig
- Lacksystem testat i saltspray enligt ISO 9227-NSS
- HÄlrumsförsegling med specialvax
Inkluderar följande tillbehör:
- HÄllare för varningsskyltar pÄ bÄde svanhals och bakre del, vÀnster och höger inklusive uttag
- ReservhjulshÄllare framför frontvÀgg (utan reservhjul)
- 2 tums kingpin
- Galvaniserad framvÀgg i stÄl, ca 400 mm hög
- Gula-röda luftkopplingar pÄ galvaniserad kopplingsskena framtill
- Galvaniserade fÀllbara stöd under lastytans avfasning
- StötfÄngare av hÄrdtrÀ pÄ baksidan frÄn svanhalsen till lastytan
- 1 par infÀllda surrningsringar lÀngs mittbalken bak i avfasningen (LC 10 000 daN)
Bedpfxjw Tpq De Ah Roww
- Aluminium sidoskivor och bakvÀgg pÄ svanhalsen
Annonsen översattes automatiskt och vissa översÀttningsfel kan ha intrÀffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att fÄ tillgÄng till all information.
Registrerad sedan: 2003
Skicka förfrÄgan
Telefon & Fax
+49 201 8... annonser
Dessa annonser kan ocksÄ vara av intresse för dig.
smÄannons
Essen
1Â 204 km
LÄglastarslÀpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
smÄannons
Essen
1Â 204 km
LÄglastarslÀpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
smÄannons
Essen
1Â 204 km
LÄglastarslÀpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
smÄannons
Essen
1Â 204 km
LÄglastarslÀpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Din annons har raderats framgÄngsrikt
Ett fel har uppstÄtt
















































